HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2010.02.18. 21:01 Doяciιi.

The denial is too much.

Szeretnék írni. Csak nem tudom miről. Úgy látszik kiégtem.
Annyi mindenről tudnék írni. Na megpróbálom pótolni.
Először is köszönöm az ismételt bejegyzést a chatben. Kicsit unalmas, de azért kössz.
Na..
Voltam tesóm szalagavatóján, és.. jó volt!:) Utána meg bulizni mentünk a Pletycába. :) Jó volt az egész, imádtam azt a napot. Csak pár embert nem szerettem volna látni. (Vagyis még nem tudom hogy mit gondoljak, de jól is van ez így..)
Voltam fogászaton, legközelebb 1 hónap múlva kell mennem. De csak megvizsgálnak. Szóval.. ha így haladnak akkor fél év kell mire felkerül a fogszabályzó. Nem tudom mi tart eddig, mindenesetre a nemes cél érdekében hajlandó vagyok várni. :)
Az elmúlt két hétben kétszer voltam fellépésen. Mivel a táncot amit tavaly vettünk alapvetően nem szeretem, ezért a mi táncunkról inkább nem nyilatkozom. Csak annyit hogy volt egy esküvő kiállítás amin felléptünk, és az egyik csaj leesett a színpadról. :D Jó, nem szép dolog kinevetni, de nem lett semmi baja. Szóval így már örvendek.. picit. :P
Jelentkeztem a neonon arra a Tomitalis izéére. Nem jött össze, de nem is reménykedtem. Ezvan.(:
Azóta volt már a mi iskolánk szalagavatója is, az is jó volt.. mondjuk.. :) Írtam egy szalagavatói beszédet, aztán fel is mondtam. Meg előtte készítettem egy csomó szendvicset a vendégeknek a többiekkel. Az jobb volt mint kiállni mindenki elé. :D Valahogy nem szeretem a saját gondolataim olyan formában megosztani másokkal. A sulihoz visszakanyarodva. Járok egy újságíró 'szakkörre'. Kellett írni az iskoláról, aztán ma megjelent a cikkem a helyi lapban. :) (24 Óra a neve) Boldog vagyok, hogy viszontláttam nyomtatott betűkkel. Érdekel az újságírás. Meg minden más is. Gondolkodtam az elmúlt napokban hogy mi legyek ha egyszeeer nagy leszek. A felnőttön és a gyümölcs a jugobellán kívül. Néztem fősulit meg egyetemeket. Aztán a következők fogtak meg: Média Design, Biotechnikum, Építőmérnök, Kommunikáció és Médiatudomány, Mérnök Informatika, Andragógia, Gyógyszerész, Vegyész, Szabad Bölcsészet, Biofizika, Meteorológia, Antropológia, és a Pszichológia. Ez lett a felvi.hu feltúrásának az eredménye. :) Kicsit utána néztem ezeknek, és közben megpróbáltam ezeket olyan sorrendbe állítani, ami a legjobb lehet. Így kiesett a Média Design, a Biotechnikum, az Andragógia, az Antropológia és a Szabad Bölcsészet mert ezeknek nem láttam a jövőjét, és olvastam hogy ebből egy csomó embernek van diplomája, és mégse tudnak hol elhelyezkedni. Aztán kiejtettem még a Gyógyszerészt a Pszichológiát meg a Vegyészt, mert igaz hogy jól lehet vele keresni, de ahhoz túl sokat kell tanulni. Egyetemen 10 félévet. Nem semmi. Úgyhogy a véglegesek között ott maradt az Építőmérnök, a Kommunikáció és Médiatudomány, a Mérnök Informatika, a Biofizika, valamint a Meteorológia. Ez így összesen öt. Ezek közül is vannak még kérdésesek, azthiszem legjbban a Mérnök Infó érdekel, de majd kiderül. Mindenesetre azt már tudom hogy fizikából fogok érettségizni, ha tudok akkor középszinten. Az emeltet azthiszem elvetem. Valamint ráhasalok az angolra, szeretném letenni az előrehozott érettségit majd ősszel, és az ECDL vizsgát is - vagyis az infót. Már kicsit parázok úgy az egésztől, hiszen megtapasztaltam már hogy milyen az, ha nem tanulok, és nem arra a helyre kerülök ahova szerettem volna. Példa rá a mostani helyzetem is. Nem akartam elektrotechinkát tanulni, de megtörtént. Mostmár semmit sem tudok ellene tenni, legalább tapasztalatokat gyűjtök. Már amikor értem az anyagot, és az szökőévente egyszer ha van. Próbálok ehhez is minél pozitívabban állni, de ami nem megy.. pl most nem tudom mi van az ofőmmel. Ő az aki a gépeket kezeli a suliban, és egyik osztálytársam infón feltörte, és csinált netet. Meg gyorsabb is lett a gép. Nem tudom hogy tette, nem értek hozzá, de nem is érdekel. Na de ezen az ofő teljesen kibukott, az órán nem is köszönt nekünk kedden, azt mondta hogy az osztályban mindenki szar alak (de vagy 10×) aztán hogy nem megyünk osztálykirándulásra mert hülyék vagyunk, és a pénzt majd visszaadja, meg volt egy utazási lehetőség sulin belül Csehországba, de mondjunk le arról is, mert mindenkinek kihúzta a nevét, ne is álmodjunk róla. Ja és az sem érdekli ha valaki nem érti az anyagot, és ha megbukik, így járt. Szeretem ezt az iskolát.. legalább őszinték a tanárok..

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr601771622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása