HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2009.12.24. 00:11 Doяciιi.

In life there aren't failures

   Ma olyan jót álmodtam. :) Tombolt a nyár, jó idő volt, lehetett menni strandra, csak úgy pezsgett az egész város. Különösebb értelme nem volt.. csak az az életérzéés. Aztán felébredtem, és rá kellett jönnöm hogy tél eleje van. Azt a lehangolódást.. aztán hamar meggyőztem magam hogy a tél az egy szép évszak. Mert tényleg az. :) Amikor mindent fehér borít, az olyan nyugalmat sugároz..
Meg persze nem csak ezekért szép az idei tél. Vasárnap kezdődik a tánctábor.:) Előtte még egy szép Karácsony, utána meg egy remélhetőleg bulizós Újév.:) A tánctáborról már meséltem. A Karácsony nem is tudom.. különleges..:) Süti illat, fenyőfa illat, készülődés, öröm. Ma tesómmal elmentünk megvásárolni a karácsonyi ajándékokat. (Igen tudjunk, időben.:P) Ez egy nagyon jó közös program. :) Főleg amikor haza megyünk, becsomagoljuk a saját ajándékunkat, és eldugjuk saját magunk elől. :D Idén egy könyvet vettem magamnak (illetve a tesóm vette persze) meg fekete szemhéjpúdert amit már rég szerettem volna. Anyának vettünk díszpaprikát. Állati jól néz ki.. :)
Újévkor szeretnék Vértessomlón lenni. Egy házibuliban ami egyik volt évfolyamtársam rendez. Szeretnék elmenni, sajnos ennek az esélye 10%. Ma felvázoltam apának az ötletem, és jó hír, mert nem mondott egyből nemet. Sikerélmény! :) A másik lehetőség pedig hogy osztálytársamhoz megyek a stégükre. Az sem hangzik rosszul.. :) A harmadik pedig az hogy itthon leszek, és gyerekpezsgőt iszom. :]
Gondolkodtam az újévi fogadalmakon. Szeretném megvalósítani az álmaimat. Persze olyan határokon belül amin ha nagyon igyekszem akkor megvalósíthatom. Leírom mikre gondoltam:

   - szeretnék izmosabb lenni (ezt úgy értem hogy pl a hasamon szépen látszik a két csík oldalt, úgy mint a fiúknak a kocka. Nem szeretném túlzásba vinni, nem izomagy a cél, hanem olyan szép izom vagy hogy mondjam.)
   - szeretnék jó táncos lenni (szerintem ehhez nem kell mit fűzni)
   - szeretném a szobámat csajosabbá illetve nőiesebbé alakítani (perpillanat kiskutyusos tapétám van -5évesen még tetszett- meg egy csomó felesleges holmi itt van tárolva - ez energiát is pazarol ha a feng-shuit nézzük)
   - szeretném hogy ne legyek lusta, és amint leveszik a sátrat az uszodáról, lemennék edzeni a régi csapatomhoz. Nem csak a jó alak miatt hanem mert akkor már szép az idő, barnul a bőr..:) és mert..
   - szeretnék lemenni nyáron a Balatonra vízimentősködni. Ahhoz meg azért kell egy kis karbantartás. És egy tanfolyamot is el kell végezni hozzá. Nem túl olcsó. De hosszútávon megéri. Már csak azért is mert nyár, és balaton..
   - szeretnék leszokni arról a lustaságomról is, hogy nem tanulok. Eddig egész jól ment, bár most decemberben visszatértem a masszív 1-es, 2-es, 3-ashoz. :D Majd januártól megint igyekszem. Vagyis próbálok. Először is még téliszünetben meg kell írnom két fogalmazást, elolvasni egy kötelező olvasmányt (Mikszáth Kálmán - Beszterce Ostroma) meg persze törit tanulni, matekot, fizikát.. 
   - és szeretnék egy tetkót. De arról majd később.
 :P

   Más most nem jut eszembe. De ha igen akkor hozzáteszem. Most van hét. Remélem ennek a nagy része sikerül. Már nem jut eszembe semmi több. 

Minden Kedves Olvasómnak Kellemes Karácsonyt és Boldog Újévet Kívánok! :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr111619461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása