HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2010.06.21. 23:32 Doяciιi.

"Csak arra marad időd, amire tényleg vágysz.."

Dorina is back.:)

Csak kicsit másképp, mint eddig.

Rájöttem, hogy hiába mondogatom azt, hogy "nekem nincs időm erre..", mert ha szeretném, akkor találok rá, akár egy délutáni tv-zgetés helyett, akár a számítógépnél eltöltött órák között. Mostanában már nagyon hiányzott hogy írjak valamit, így hát itt az idő újra 'billentyűzetet ragadni'. Nem olyan régen (egy hete) részt vettem egy újságíró-táborban. Jó kis tapasztalatokat szereztem, és a Paksi Atomerőmű igazgatóságának az elnökéről kellett egy riportot összehoznom, egy sajtótájékoztató keretein belül. Nem voltam éppen a legjobb formámban, így nem sikerült brillíroznom, viszont pár nagyon jó embert ismertem meg a három nap alatt. 

Most pedig kicsit félek, mert holnap élem meg életem egyik legmeghatározóbb napját. Holnap teszik fel a fogszabályzóm. Akinek van, az tudja, hogy előtte pár nappal a hátsó fogak közé kék gumikat tesznek, hogy elférjen a fogszabályzó. Ezzel nincs is semmi gond, csak mivel már ez is viszi szét a fogakat, ezért rendkívűl kellemetlen szilárd ételt fogyasztani. Inkább úgy fogalmaznék, hogy három napja szinte csak folyékony vagy pépes ételt fogyasztok. Ami végülis nem rossz, mert ha máshogy nem is, de így legalább meg tudom adni magamnak az esélyt, hogy elérjem azt az alakot, amire vágyom.

175 centi magas vagyok, és 69 kiló. Vagyis mostmár csak 68, de ha eszem normálisan, akkor az secperc visszaugrik. A második napon 67,5 kg voltam, azóta a testem bepánikolt, és raktározza el a falatokat.

Eldöntöttem, hogy napló-szerűen vezetni fogom, hogy hogy haladok. A végcél az, hogy elérjem az 59 kg-ot. Nyár végére tervezem, de csodát nem várok. A testtömeg indexem úgy még a normális kategóriába esik, szó sincs arról, hogy gebe akarnék lenni. Csak így már nem érzem jól magam a bőrömben. Főleg úgy, hogy láttam magamról pár elég előnytelen teljes alakos fotót. Úgy döntöttem hogy nem, ez így nem mehet tovább.

Segítségemre lesz az akaraterőm, a fogszabályzóm, és az 'Edzés Mester', amiről még nem tudom hogy micsoda, de azt mondják, hogy bomba alakot lehet formálni vele. Úgyhogy egy próbát mindenképpen megér. 

Mai tápanyag bevitelem (2010.június 21.): 2 barack+méz+tej leturmixolva, 2 dörmi édes kismackó (nem tehetek róla, imádom az édességet.:)), 2 palacsinta, egy pohár kakaó, és némi víz. Kicsit szegényes.

Az álomalakért szeretnék megdolgozni, úgyhogy tervbe vettem, hogy az uszodát sűrűn fogom meglátogatni. Csak az első belépés a legnehezebb. Valamint szeretnék futni reggelente, ma is beállítottam az ébresztőt, csak esett az eső. Holnap újra próbálkozom. :) A barátaimmal elmegyek majd bicózni, és reménykedem, hogy meglesz a várva-várt súly.

Kérlek ha nektek is van ilyen tervetek / tapasztalatotok / ötletetek, nyugodtan írjátok meg a chat-ben, vagy szóljatok hozzá a cikkeimhez! Csak egy regisztráció, de nagyon sokat jelentene a támogatásotok! :)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr182099737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása