HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2010.06.22. 22:37 Doяciιi.

"Formában vagyok. A gömbölyű az egy forma, vagy nem?"

Sziasztok!

Ma tartok a súlycsökkentő túrám 4. napjában.
Reggel nem volt olyan nehéz 7 órakkor lenyomni az ébresztőt, nehezebbenek hittem. Ahhoz viszont már tényleg lelki erő kellett, hogy valahogy kikecmeregjek az ágyamból. Az éjjel jól aludtam, csak későn feküdtem le, és már úgy emlékszem, hogy olyan öt óra felé félálomban voltam. Tegnap este ötleteket vettem a csakmiketten.hu-ról a futással kapcsolatban. (illetve ami nálam futás, az másnál csak kocogás:)) Megtudtam, hogy érdemes futás előtt fél órával meginni fél liter vizet két adagban. Nos, megtettem. A két adag között pedig helyet szorítottam egy kis joghurtnak. Aztán rájöttem, hogy hopp, lehet hogy annyira mégsem volt jó ötlet! Igaz a telítettség érzése eluralkodott, (ami elsősorban húzott vissza az ágyba, mint valami mágnes) csupán azzal nem számoltam, hogy hát egyszer ki is kell jönnie. De sikeresen el tudtam indulni mindennemű komplikáció nélkül. Nyolc óra felé indultam el a városunk szívében elhelyezkedő Csónakázó-tóhoz.

- A tatabányai Csónakázó-tó most is ilyen gyönyörű, csak - kicsit több a víz.. - 

Nem tudom pontosan, és adatokat sem találok arról, hogy mekkora a kerülete. Mindenesetre annyit tudni kell, hogy nem vészes táv, szerintem megvan 800 méter. Ezt az átlag-távot, sikerült egyszer megtennem. Mivel elöszőr voltam futni lenn, ezért örültem, hogy nem volt ott senki, a végén láttam csak, hogy más is elkezdett futni. Mindenesetre örültem, hogy sikerült lemennem, és ha nem nagy távval büszkélkedhetek, amin eléggé ki is merültem, de legalább elkezdtem. Az csöpögő eső annyira nem zavart, de azért kicsit kellemetlen volt.

Egy órára kellett menni a fogászatra, hogy megkapjam a gyönyörűségem. Hát, mit ne mondjak.. jobbra számítottam. A fogam fáj, a számat érzem hogy fel fogja sérteni, az ajkamat birizgálja és kiszárítja, nem is beszélve arról hogy nem tetszik. Dee.. elég a mentegetőzésből! A szép mosolyért megéri, hogy két évig ezzel a vassal fogok együtt élni. :) (Bár meg kell hogy mondjam, hogy a tejbegríz megevése is elég komplikált volt, az első kanál finomságnál már beragadt mindenhova.)
Valamint ne haragudjatok hogy erről írok, de ami a legelviselhetetlenebb, hogy nem tudok egy rendeset köpni. Nem vagyok az az 'utcán-csulázok-ahova-tudok' típus, de azért a fogkrémet jó lenne eltávolítani valahogy. A fogszabályzóval még csak tejbegrízt ettem, de most levontam a következtetést, hogy nem lesz egy sétagallop! (és szerintem jövőre még a suliba is viszem magammal a fogmosó-szettemet)

Mai tápanyag bevitelem (2010.június 22.): 1 joghurt, 3 tenyérnyi lapos szelet kenyér margarinnal, májkrémmel és paprikával, egy jó nagy tál tejbegríz, és víz.
(Tudom hogy nagyon szegényes, de a fogszabályzó ragasztójának meg kellett száradnia, aztán már utána a kedvem is elment. A tejbegríz és a kenyér elfogyasztása között eltelt bő 7 óra.)

Ma elolvastam az edzésmester első fejezetét. Nagyon hasznos információk vannak benne, érdemes elolvasni annak is, aki nem fogyókúrázik. (edzesmester.com)
Csak egy rövidke részt szeretnék beszúrni ide a honlapról:


"Két alapvető probléma van a fogyókúrákkal:

1. Egyrészt a leadott kilók nagy része izom és nem zsír. 
Vagyis a tested „jól kinéző” és a vitalitás szempontjából elengedhetetlen részeitől szabadulsz meg! Így pedig végül nem csak az eredménnyel lehetsz elégedetlen, de teljesen tönkre is teheted az anyagcserédet.

2. Másrészt az elért fogyás szinte sosem tartós. 
Az emberek 95%-a a fogyókúrás fegyelem lazulásával pillanatok alatt újra visszahízza a leadott kilókat, sőt, gyakran többet, mint amennyit eredetileg leadott.

A statisztikák szerint ezek a fogyókúrák hosszú távon szinte SOHA nem működnek, ha tartós zsírveszteség és nem pusztán súlyveszteség a célod. Ha működnének, akkor nem lenne növekvő probléma az általános elhízás a gomba mód szaporodó fogyasztó „csodakapszulák” és „csodafogyókúrák” ellenére, nem igaz?"

 

Ezzel szeretnék búcsuzni, és remélem, hogy a holnapi nap folyamán is komplikáció mentesen sikerül elmennem edzeni! :)

 

U.i.: Ha kérdésetek / ötletetek/ észrevételetek / tapasztalatotok van a témával kapcsolatban, kérlek írjatok a citrom.shake@gmail.com e-mail címre! Mindent szívesen elolvasok, illetve megválaszolok - ha tudok. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr802102286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása