HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2010.01.14. 19:18 Doяciιi.

Anti Fitness Club - Más ölel át dalszöveg ( Lélekzet )

Más ölel át

Újra és újra csak melléd nyúl
Kezem, ha téged keres
Számtalan tervem a vízbe fúlt
Mióta magányomra ébredek

Megzavar a csend, idegesít a zaj
Semmi nem jó így, semmi sem vígasztal
Van annyi kérdés, mi felkavar

Mi az, ami, amitől több mint én
Mi az, ami neked úgy fájt
Ki az, akiben most bízol
És miért hittem mást
Hova fogy a levegő, hol lesz még
Hol az, aki szívemig száll
Kire hagyom ezt a titkot
Most miért inkább más
Lelkem miért bíztam rád
Ha más ölel át

Szüntelen gyűlnek a könnyeim
Folyton rád gondolok
Nem tudom többé elhallgatni
Azt, hogy belül fáj még nagyon

Megzavar a csend, idegesít a zaj
Semmi nem jó így, semmi sem vígasztal
Van annyi kérdés, mi felkavar

Mi az, ami, amitől több mint én
Mi az, ami neked úgy fájt
Ki az, akiben most bízol
És miért hittem mást
Hova fogy a levegő, hol lesz még
Hol az, aki szívemig száll
Kire hagyom ezt a titkot
Most miért inkább más
Lelkem miért bíztam rád
Ha más ölel át

Más az, aki véd
Más, akire vársz
Más karjaiban lel az álom rád
Máshol kelt a nap
Másnál ébredsz fel
Fagyos párnám rég tele könnyekkel
Felkavar a csend
Idegesít a zaj
Semmi nem jó így
Semmi sem vígasztal
Sem a csend, sem a zaj

Mi az, ami, amitől több mint én
Mi az, ami neked úgy fájt
Ki az, akiben most bízol
És miért hittem mást
Hova fogy a levegő, hol lesz még
Hol az, aki szívemig száll
Kire hagyom ezt a titkot
Most miért inkább más
Lelkem miért bíztam rád
Ha más ölel át

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr801672770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása