HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2010.04.04. 22:34 Doяciιi.

Again.

Végülis.. nem is írtam régen. :D Bocsánat, csak sok minden van. Most például unalom.
Még csak kb 1 hónapja nem írtam. Asszem új csúcsot döntöttem. Mindenesetre ne legyen ennél több. :) Lássuk csak mi történt velem az elmúlt bő 1 hónapban...

Voltam egyik osztálytársam buliján, ja és mikor utoljára írtam, akkor még esett a hó, de mostmár jó idő van!:) Újra előkerült valaki az életemben.:) Nem bánom, csak kicsit furcsa. Majd később talán bővebben beszámolok. Voltam egy diákönkormányzatos ülésen. Ez egy izgalmas sztori. 
Egyik pénteken odajött hozzám infó óra kellős közepén egy tanár, hogy nem-e lenne kedvem elmenni a megyeházára x-én. Mondtam miért ne, mit kell csinálni? - Ő sem tudja. (!!) 
Jól kezdődik.:D Eltelt egy hét, aznap utolsó óráról elengedtek. (egyetlen pozitívum:)) Megyek megyeházába. Azt már sikerült megtudnom hogy azon belül hova kell menni. Odamentem, találkoztam ott egy lánynal, aki oda jár táncra ahova én. De jó, gondoltam nem leszek egyedül. Leültünk, majszoltuk a fornettit meg ittuk az ásványvizet amit nekünk gondosan kikészítettek, ameddig el nem kezdődött. Kérdeztem a lányt, hogy most tulajdonképpen mit is kell itt csinálni? Adott egy papírt, hogy szerinte azt ami a papíron van. Mindenféle diákönkormányzatos cucc állt benne. (Itt már kezdtem agyérgörcsöt kapni.:D Ja, amúgy mondtam már hogy nem vagyok dökös és még a híréről sem tudok a suliban?^^) Na aztán köszöntöttek minket, Bencsik János is ottvolt, de hamar távozott. Ő sem bírta tovább. A mázlista.:D Utána jött egy naggggggyon jó rész. Amikoris közölték velünk, hogy mondjuk el úgy hirtelenjében a dök munkásságát a suliban, meg minden egyéb ezzel kapcsolatos dolgot. Persze csak nekem volt hírtelen. A többiek mind vették elő a gondosan jó gondolatokkal teleírt A4-es lapjaikat. Csak arra gondoltam: Tanárúr, de szeretem most! :D Aztán megpróbáltam jó gondolatokat összekaparni, és csak jót mondani egy olyan iskoláról, aminek reped a fala, beázik a laborja, össze lett vonva két színvonal mentes iskolával, és a földbe van taposva. Nincs pénz. [És ezt már csak onnan is tudom, hogy szerettem volna egyik osztálytársammal menni egy magyarversenyre, ami éppen fizetős volt - kettőnknek 1500 ft - úgy gondolom, ez nem nagy összeg, és még a sulit is hírdetjük hogy milyen jó tanulók vannak. Magyartanár hozta a hírt, hogy az igazgató csak úgy ad pénzt erre, ha kiemelkedő eredményeket érünk el - persze csak utólag fizeti ki, előre nekünk kell... Na ezt nevezem igazgatónak! De mindegy is.] Na szóval egy ilyen iskolát kellett fényeznem. És megtettem, bármennyire nem szerettem volna. Be mégsem zárhatják. Elég nagy múltú iskola, és szerintem csak az összevonás miatt süllyedünk a béka feneke alá is. Ja, és mielőtt mentem erre az ülésre, előtte ofő óra volt, és pont szídta a tanár a sulit. :D De megcsináltam, és büszke vagyok! 
Azon a héten volt még egy táncgála is. Kezdem megszeretni azt a diszkós táncot. Bár elég gagyi még mindig, de azért poénos, és ez jó.:)
A következő gála pontosan júni 6-án lesz a sportcsarnokban. Ha minden jól megy, akkor 3 táncban benne leszek. Ha rosszul akkor 2, ha nagyon jól akkor 4. :D Egyik táncból már tudunk kb 2 percet, heti két edzés van. A másikból fél percet, heti egy edzés van. És még egy, amit 1,5 - 2 percre saccolnék, abból is heti egy óra van. Kérdezem én, hogy heti egy edzéssel gáláig sikerül-e megtanulni azt a táncot, amiben leszenek emelések, dobások meg mindenféle nyalánkság? És még nem is lenne baj hogy heti egy lenne, ha mindenki járna rendszeresen, de neeeeeeeeem. Ez van. Max nem táncolunk. Jah, és gáláig összesen még 8 edzés van. Pazar munka lesz. De nem aggódom. :) Majd lesz valahogy. Mindig van valahogy...

 

BOLDOG NYUSZIT MINDENKINEK, ÉLVEZZÉTEK A SZÜNETET.^^

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr241894928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása