HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2010.01.23. 14:20 Doяciιi.

"Ordíts, ha tényleg fáj!.."

Az iskolának nevezett helyen ahova járok, mostantól lett egy fénypontja, a sulirádió. Mostmár én is ennek a népes táborbába tartozom, és minden kedden juttatom majd el diákok fülébe a nótákat amiket kiválasztok. Egy a szabály: hangszeres zene legyen, ne 'gépzörej' ahogy a tanár fogalmazta. Lelkesen neki vágtam hát a youtube-nak, hogy majd minden jó zenét megkeresek, letöltök, és minden jó lesz. 

Természetesen magyar számok között is kutattam, de hamar elment a kedvem tőle. Akár szerettem a számot akár nem, mindenhol csak az affektálást olvashattam hogy milyen szar szám, stb. Szinte mindenhol. És akkor felmerül a kérdés, hogy akkor miért nézik? A másik meg hogy ebben örömüket lelik hogy ilyen formában nyilvánítják ki a véleményüket? Ez tényleg szánalmas. De nem csak itt lehet ilyesfajta viselkedést találni. Hanem mindenhol. Például a suliban is akármilyen zene ment, valaki mindig volt aki fújjolta. Igen, senkinek sem tetszhet minden, tisztában vagyok vele. Mit is mondhatnék. Ez Magyarország..

Ha már megfogalmaztam azt hogy Magyarország, akkor beszéljünk az itt élőkről. A mentalitás a specialitásunk. De tényleg. Még egy ilyen ország nincs. Itt arra gondolok hogy bármi történik, mindenhol csak a panaszkodást hallom. MINDENHOL. Annyira kiábrándító. Máshol próbálnak tenni azért ha valami rossz. Itt mindenhol a nyavalygás visszhangzik.

Magyar vagyok, mégis így érzek. Kövezzetek meg. 17 éves vagyok, biztos nem tudhatok semmit sem..

(Persze tisztelet a kivételnek. Nem csak rosszat lehet mondani, hogy említsek egy jót is: a szókincsünk. Külföldi tudósok is mondták hogy ez a nyelv csak úgy jöhetett létre, hogy minden nemzetből jöttek és összegyúrták..Nagyon sokrétű, és nagyon nagyon sok szó, szinoníma van egy kifejezésre. Pl arra hogy megy: ballag, andalog, botorkál, cammog.. stbstb..)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr721695156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása