HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2010.01.26. 15:35 Doяciιi.

Tyűűha..

Ez a hetem kicsit zúzós lesz úgy érzem. Hétfőn még nem volt semmi, bár két órával korábban mentem be suliba mint ahogy kellett volna. Sulirádiós lettem, és megnéztem Gyuriék hogy szerkesztik a zenét. :) Ma én lettem volna soros, de 11re mentem a fog-doktornéniihez. De ez volt az első napom, úgyhogy mindenképp be akartam menni. Úgyhogy siekrült fél 8-tól 8ig zenéltem, és utána hazajöttem 9-re. Megbeszéltem a tanárral hogy hadd legyen így máskor is, mert elvileg van 0. óránk. Belement. Aztán mondtam hogy megyek el, erre mondta hogy majd beszél az ofőmmel hogy tényleg elmehetek-e. Persze az ofő akkor még nem tudta úgyhogy kellett neki írnom smst hogy nem megyek ma suliba. Hú, de izgi. :DD
Na aztán 11-re oda mentünk a fogászatra, rutin vizsgálatra. Holnap megint megyünk, csak akkor betömik két fogam. De szerencsére kicsi a lyuk, nem fog fájni. Jah, meg lesz fogszabályzóm. De ahhoz majd még 4 fogam ki kell húzni. Jipijájéé. De a végeredményre gondolva meg fogja érni. Szerencsére a fogszabályzós jófej. Most végzett szerintem, 24-nél nem lehet öregebb. Ilyet szól nekem, hogy ő lesz 2 évig a szerelmem. Mondom jólvan.:'D
Na aztán holnap.. 6 órám lesz, de az így szokott lenni. 6. óra után megyünk páran másik suliba versmondó versenyre. (Legalább lesz 5ösöm és nem felelek órán;)) Elmondom a Walesi bárdokat.. Szeretem azt a verset. :) Utána meg ugye fél6ra megyünk fogászatra. Akkor holnap nem is tudok menni táncra mert az is fél 6tól van. (fél8-ig) Csütörtökre majd egy csomó fizikát kéne tanulni mert hétfőn a tanár kiszúrta hogy nem tanultam semmit sem, le is szólt, aztán tuti megint kérdezni fog. Fizikából készülök érettségizni jövőre, úgyhogy nem ajánlatos nem tanulni órákra.. Pénteken tánc, szombaton tesóm szalagavatója. :) Mint ahogy ezzel együtt sok ismerősöm és jó barátom is ott lesz a naaagy szalagavatottak között. Utána meg Tatára megyünk a Pletycába. Elég jó leeesz.;) Úgy várom már.:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr781703868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása