HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2009.08.28. 21:37 Doяciιi.

Egy nap.

 

Reggelt emberek. Ma hazaértem reggel hétre, és el is aludtam. De a kávé sikeres hatása miatt 11re már ébren is voltam. Aztán megfürödtem, hajat mostam, tv, net.. ömm amúgy most kérdeztem meg tesóm, hogy mit csináltam, mert nem ugrik be az egész.. Aztán nem tudom mikor megint elaludtam.. olyan.. 6 felé talán.. és most felkelek, és naná hogy mindenkinek akkor kellek, amikor alszok. Jah, a telefonról gondolkodok így ám. Tegnap estétől az agyam ma reggelig teljesen leszívták. Annyira HÜLYÉK vagytok, hogy az valami hihetetlne!:D Jah és valami: fél üveg áfonyás pezsgő jobban hat, mint kb 2 üveg szar minőségű édespezsgő.. de legalább az íze finom. Jaj nyertem még egy csokit..twixet.. Beugrott a csokipapírról. Na asszem már megvan a tegnap este is.. jajj neee... 

De amúgy király volt, csak.. a vízilabdások.. vagy hogy fogalmazzam. Akik ottvoltak, azok közül hmm nem volt sok jóarc:D 

Most írni sincs kedvem, meg már a gondolatok is hanyatlanak.. jéé ma tényleg péntek van. Miért hittem hogy holnap lesz? Pedig jobb lenne ha holnap lenne. Neeee a Gyurit még látni akarooom:((L)

 

„Ha nincs, ki átkarol,
mert tizanhat sem vagy,
a szív dolgairól
így nem tudhatsz sokat,
de nekem nincs időm!
Én látni akarom,
ki szeret majd nagyon!
Éjszakán, nappalon...
Vágyom csókját
Nagy Ég, kérlek küldd hát!
Váltsd valóra álmom,
a rejtett titkot várom...”

-ezt nemtudom mikor szerkesztettem ide-
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr901344172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása