HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2009.08.13. 15:59 Doяciιi.

Mentira sin senos no hay paraiso.

"Hugicám!

Jegyezd meg: az életben nincsenek barátok, és nincs szerelem sem. Ha felnőttél, rá fogsz jönni, hogy az életben csak két fontos dolog van, amire figyelned kell: Hogy szeresd a családodat, és Istent. Még akkor is, ha nem mindig adják meg , amire szükségünk van. Mert ők azok, akik boldoggá tudnak tenni. És soha, soha, soha  az életben ne legyél nyúlszívű. Ha felnőttél, érteni fogod, hogy ez mit  jelent. Nagyon szeretlek!"

 

"Ha  megérint az utolsó perc, és magad maradsz a csendben, néhány kérdés még nyitott marad: Ilyennek képzelted a paradicsomot? Ez lenne a világ amely üdvösséget hozhat? És ezek a tettek vezetnek a szebb jövőbe? Catalina vagyok. Enyém a múltam, én akartam ezt a jelent, és a jövőt is vállalnom kell. Csajok, szilikon, ez lett a poklom. De te, még dönthetsz."

 

Így lett vége annak a sorozatnak, amit eleinte csak mókából néztem, hogy elüssem az időt. Aztán megszerettem. Sok tanulság van a sorozatban.  És amit ráírt a könyvre, miszerint hazugság, hogy mellek nélkül nincs paradicsom [Mentira sin senos no hay paraiso] elgondolkodtató. Mivel az egész sorozaton keresztül az volt az életszemlélete, hogy mellek nélkül nincs paradicsom [Sin senos no hay paraiso]. Hát, a sorozat alatt felnőtt. És vele együtt én is érzem. Mert velem is történtek dolgok azóta, hogy elkezdődött. Habár nem ennyire durva dolgok. Örülök, hogy néztem a sorozatot. És remélem a többi évadot [ami elvileg van] is leadják magyarul a tvben.

 

Amúgy jó kedvem van:) Kicsit új életet kezdtem ezzel az új msn és új myvip dologgal. Felszabadultam. És.. igazán lányosnak érzem magam, amit rég óta nem éreztem.:) Szeretek élni. Még ha az élet néha kibabrál, akkor is. Eszerint élek: "Ami nem öl meg, az megerősít."  Úgy érzem, akkor már nagyon erős vagyok..

 


 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr581307265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása