HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2009.11.16. 17:07 Doяciιi.

News

Hát.. mostmár biztos hogy meg fogom kapni az oltást. Bár nem voltam beteg kb tavasz óta, és nem is szándékozom az lenni, de azért.. miért ne. (?)
Nem rég volt a születésnapom.. nagyon örülök hogy olyan sokan felköszöntöttek, és olyanoktól is kaptam ajándékot, akiktől soha nem vártam volna. :) Pozitív dolog. Viszont van két barátnőm, akiket 6.os korom óta ismerek, és nagyon szeretem őket. De idén úgy látszik elfelejtettek engem. :( Nem azt várom tőlük hogy hanyatt-homlok rohanjanak és ajándékokkal bombázzanak. Csak.. egy sms azért jól esett volna. Vagy két szó, ha már az egyikükkel havonta többször találkozom..
Pénteken megnéztük a 2012 c. filmet. Nagyon jóó. Csak ajánlani tudom mindenkinek. :) Nagy vászon, szinte mintha ott lettem volna. Meg valósághű. Bár ezt a kijelentést kicsit félve ejtem ki. :)
Telefonügy.. pénteken vissza vittük, hogy előtte két napot nálam volt. És igen, még mindig az a baja hogy megszűri az emberi hangot, és olyan mintha.. karaokezna. Mostmár elvileg tényleg kicserélik egy újra. Viszont addig vígasztal az, hogy csere telefonnak kaptam egy Sony Ericcson W910i-t. Sokkal jobb mint a Shine. :)) Szóval ha lesz új telefonom a közeljövőben, akkor az valami ilyesmi telefon lesz. Szeretek zenét hallgatni. (Mint mindenki^^)  
Na.. még van egy órám, és megyek táncolni. :) Csak a térdem ne fájna, dehát üröm az örömben. :D A táncért kibírom.(L)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr591529672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása