HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2009.10.18. 11:09 Doяciιi.

About me :)

A nevem Dorina, és néha úgy gondolom, hogy ez nem is egy név, hanem inkább egy stílus.
1992.11.08-án láttam meg a napvilágot Tatabányán, azóta is ez a lakhelyem. :) Teháát skorpió vagyok, és igen, rendelkezem kb mindegyik személyiség jegyével:D Skorpiókról bővebben itt: http://www.hotdog.hu/magazin/magazin_article.hot?m_id=49&a_id=142369&h_id=9689
Szőkésbarna a hajam, bár most barnul be, de a szőkét csípem benne;) Kék szemem van, kb 178 cm vagyok. [nempici:P]

Két általános suliba jártam, mindkettőt szerettem, néha kapok olyan kérdést, hogy miért mentem át egyik suliból a másikba, de válaszolni rá nemigen tudtam. Nem én döntöttem így. Amúgy a két suli szinte egymással szemben van. :D Aztán eljött a 8. évem, úgy döntöttem hogy egy tatabányai gimibe megyek, csak nem erősségem a felvételik írása, úgyhogy nem vettek fel. A második amit eredetileg megjelöltem az egy tatai suli, majdnem Tatabánya mellett. Infót akartam ott tanulni. De, azt mondta anya, hogy inkább menjek a tatabányai suliba, ahol szintén lehet infót tanulni. Ígyhát oda mentem. A boríték amiben megírták hogy felvettek, húsvétos bélyeg volt rajta.:D Aztán az első napokon hamar kiderült, hogy igazából nem is infót tanulunk, hanem elektrotechnikát. :|| Nekem közöm sincs hozzá.:D A miért nem mész át másik suliba pedig az a válaszom, hogy most 3.os vagyok, és ilyenkor már nemszívesen mennék át más suliba, meg nem is nagyon tudnék hova.. Így történt a sulis téma. Hamarosan érettségi, utána főiskola vagy egyetem. Kinéztem magamnak már párat..:$:)

Heti négyszer járok táncolni, showtáncot. Szeretem nagyon.:) Az idei a 9. évem. Itt legalább mindig van időm dumálni, kidumálom magam midnen csajos dologról. :D Jah, amúgy suliban az egész évfolyamon egyetlen lány vagyok.. Igen, ezért is szeretek táncra menni. :D

Sok barátom van, fiúk-lányok vegyesen. :) Vannak úgynevezett legjobb barátaim is, azokban is vannak fiúk is és lányok is. :D Bár a legtöbbet fiúkkal találkozom, ezért inkább a lány barátaimat részesítem előnyben hétvégente.. :DD 

Jöjjenek a kedvencek..
Kedvenc színem a lila, a fekete, a fehér, a szürke, a zöld, a narancssára, a citromsárga, a kék, a piros.. :D stb Ruhatáramban is megtalálhatóak ezek a színek, de nem úgy öltölködöm hogy minden színt magamra kapok. :D
Kedvenc előadóim: 30y, Anti Fitness Club, Basshunter, Blink 182, Bon Jovi, Cascada, Depresszió, Hiperkarma, Kelly Clarkson, Kiscsillag, Kispál és a Borz, Lady Gaga, Laurent Wolf, Linkin Park, Magashegyi Undeground, Miley Cyrus, P!nk, Paramore, Porcelain and the tramps, Placebo, Simple Plan 
Kedvencem a tvben: Így jártam anyátokkal, Dokik, Miami Ink, meg ilyenek.
Kedvenc sportom a tánc.. :D
nincs kedvenc kajám, sokmindent szeretek.. pl nutellás kenyér. :D Ha kakaót adsz nekem, egy hétig istenítelek. :D Szeretem a tiramisut, az epret, az almát, a szőlőt, a barackot, szeretek gitározni, szeretem a tavaszt, a nyarat, az őszt, és a telet, a converse-t, a vizipipát, a sört, a bulikat, az alvást, a tvzést, az osztályfőnökit, az osztálykirándulást, a karácsonyt, a szüneteket, az életet, a vidámságot, a nevetést, vásárolni, a beszélgetést, az ölelést, a puszit, a kontaktlencsét, a színes hajat, a deszkás cipőt, a telefonom, spongyabobot, a virágokat, P!NKet, a tetkókat, a pcket, rajzolni, Alexnél lenni, Flóránal lenni, hülyéskedni, 24 órás úszást
ömm asszem belemelegedtem, ennyi szerintem elég. :) 

 Szeretnék majd színes hajat, lilát, és hozzá szőkébb hajat.. meg tetkót, valami ízléseset, meg igazából pont tegnap gondolkodtam azon, hogy a szám szélén legyen egy pcm, de egyenlőre nem akarok :) De a fülemet tovább lyukasztom, hozzáteszem nem akarok tágítót. :D
És végül itt egy kép rólam. :)

 Szóljatok ha valamit kihagytam..:)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr251457565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása