HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2009.10.12. 22:24 Doяciιi.

Halott virágok illatát nyögik a fák, és megrázkódik a táj, valami véget ért, valami fáj..

Kaptam 2est matekből ezaz. :D Első kettesem idén. :D De holnap javítok. (Y)

Ma volt tánc, megint szokásosan bosszantó dolgokkal, de röhögő görcsöt kaptam inkább. Mint ahogy szoktam, szépen lassan leballagtam a buszhoz. Át akartam menni a zebrán, de piros volt a lámpa. Nem jött autó, gondoltam megvárom hogy zöld legyen, mert úgyis nagyon ráérek. Aztán kb mindenki átment a piroson, már szabályosan cikinek éreztem, hogy csak én vártam meg a zöldet.. Ez így van a tanulással is. Most így 11.ben fogadtam évfolyam társammal hogy akinek jobb lesz a félévije, az nyer valamit. Ha meg tudok esetleg valamit órán, vagy esetleg jobb lesz a dogám, akkor már stréber vagyok. :D De ennek a kitüntetésnek legalább örülök. :D
Szóval ott tartottam hogy elmentem táncra, és a buszon észrevettem, hogy egy órával korábban vagyunk mint ahogy lenni kéne. :D Igen, néha kicsit elkerülik a figyelmem az efféle dolgok. Úgyhogy volt egy szabad órám. Elmentem a színház mögötti tóhoz, ami istenem.. annyira szép.. a kishídon vagy ott ácsorogtam 20 percet, és csak néztem ahogy mennek a kacsák ide-oda, meg hullanak a levelek..
Aztán elmentem a temetőbe. Eszembe jutott hogy akár oda is elmehetnék. A mamámhoz..
Beléptem a temetőajtón, és elkezdtem bőgni.. nem hittem volna hogy tényleg ilyet fogok csinálni. Elmentem a mamám sírjához, aztán tovább bőgtem. Meg bocsánatot kértem..
Szóval ilyen hangulattal átfázva mentem táncolni..
De jól vagyok.:)

Voltam helyesírás versenyen, és 2 hibapontom lett, tovább jutottam a következő fordulóba, úgyhogy szerdán nem lesz tesiórám. :D Meg holnap elmarad a 0. és az 1. órám, valamit az egyik órán szemetet szedünk, és két órán pedig filmezünk. Jóó lesz. :)

Van az a könyv.. Darren Shantól a Rémségek Cirkusza. Na, azt még pár éve elolvastam, és nagyon tetszett. Aztán most nemrég hallottam, hogy nemsoká lesz a a moziban. :) Egy nézője most már tuti van.:P És most búcsúzom a trailer linkjével...:)

https://www.youtube.com/watch?v=r8cQs50iU2I

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr111446273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása