HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2009.10.10. 22:08 Doяciιi.

Nem én vagyok a tucat, és az eszetlen..

Heyho.^^

Elnézést hogy nem írtam:$ De most már legalább tudok.:) A telefon fejleményről eddig annyit, hogy bevittük megint, megint kaptam egy cseretelefont, és a szervizes képes volt ráírni a papírra amivel a telómat elküldte, hogy ő nem észlelte a hibát. Amikor megmutattam neki hogy hogy szól ugyanaz a szám eredetibe és fülessel, akkor azt mondta, hogy két különböző szám. De mostantól nem fogok ezen aggódni. Úgyis amikor hívni fognak hogy mehetek érte, akkor azt fogja mondani, hogy nem csináltak vele semmit, és hogy nincs benne hiba. És akkor én nem fogom elvenni a telefont. Hanem vissza küldöm... megiiint. :) Szerintem ez lesz a hobbim. :D

Apropó hobbi. Heti négyszer járok táncra. :) Ebből pénteken van kemény 3 óra. 1 laza, a másik 2 óra meg.. fárasztó cseppet. Még most is el vagyok fáradva pedig kb 26 órája volt. :D Na jó nemám..:) Csak izomlázam van. Olyan jókat táncolunk.:) És a júniusi gálán már 4 táncban benne leszek, juppíí.^^ És ahhoz hogy ezt meg is érdemeljem, edzek rendesen. Most olyan állapotban vagyok, hogy izomlázam van szinte mindenhol, bedagadt a bokám, és lila a térdem.:D De megéri a végeredményt tekintve:)
Valamit el kell mesélnem. Két csoportban vagyok benne. Egy fiatalabban, (9-14 évesek)
és egy idősebben. (15-20 évesek) A fiatalabb csoportot a tanárok miatt nem szeretem annyira.. Amit táncoltunk tavaly gálán.. na azt most az alattunk járók is megtanulják. Bejöttek az óránkra, a tanárok három csoportba osztottak minket. És képesek voltak beosztani abba a csoportba, ahol kb 9 és 11 évesek vannak, és alig a vállamig érnek. :D Hogyha ezt tényleg komolyan gondolták, akkor nem fogok ott táncolni, kijelentem, hogy mindegyik tanár jobb mint akit még ismerek. :X No de ez sem érdemel több szót. :)

A szavazást jövőhét szombatig nem zárom le. Addig szavazhattok, és a chatbe íírjatok ám, azért tettem oda.:) A designt meg alakítgatom, de csak akkor lesz új és jobb, hogyha megtalálom rá a módot, hogy a szöveget is el lehessen olvasni, és még a háttér, és a fejléc is jól nézzen ki. :) 

Na további szép napot és jó hétvégét. :)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr891441431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása