HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2009.09.04. 14:38 Doяciιi.

Mindenkit átleng a keserves világfájdalom.

Péntek van. A negyedik sulinap. Tulajdonképpen jó is lehetne. De hát miért lenne az? Péch Antal.. egyetlen lányként az osztályban kijelenthetem, hogy baromi SZAR itt. Az egész suliban van összesen öt lány. Kettővel szoktam úgyahogy beszélgetni. Néha.. A fiúk meg.. most kezdik érezni hogy már serdülnek. Retardált mindegyik. Ma álltam a lépcsőn, egy két fejjel alacsonyabb kis rapper meg jön, és nyakonvág. Nem is ismerem, talán egyszer ha két méteres körzetében voltam több mint egy fél percig. Jah, és hogy el ne felejtsem említeni, én vagyok a bunkó meg a humortalan, ha nem tartom viccesnek, hogy leribancoznak.. -.- Annyira elegem van már az egész suliból. Vagyis diák szempontból. Persze van pár jófej, de hát mégis.. Óóó.. és azt mondtam már, hogy egész nap vagy azt hallgatom, hogy ilyen meg olyan számítógépes játékokon ki mit alkotott előző nap, vagy azt, hogy hétvégén annyira bebaszott, hogy nem is emlékszik mit csinált, meg x ezreket elivott. -.-'

Sulit akarok váltani. Bár már lehúztam itt két évet, és harmadikosként már eléggé necces bárhova is bemenni. De.. mind1. Csak kibírom. Legalábbis megpróbálom. Tanultam ebből. És már sajnálom hogy általánosban nem tanultam valami sokat. Akkor egy tök jó osztályba járnék most. Ahol van lány bőven. Aaauch. De már csak azért is tanulni fogok, hogy a fősuli vagy az egyetem jó legyen. Most elektrotechnikát tanulok. És pont ez az, ami egyáltalán nem érdekeeel! Mert én elvileg infós vagyok, csak bedobtak elektróra. Mint egy csomó másik gyereket. Ömm.. még nem tudom a választ arra hogy 'Mi leszel ha nagy leszel?'. Igyekszem. Szépen lassan elkéne dönteni hogy mi akarok lenni, és azt tanulni.. Remélem a felhők között felragyog a nap.:) Holnap bányász nap van, és ott fellépek!:) Úgyhogy drukkoljatok:$ 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr351359988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása