HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2009.08.23. 19:53 Doяciιi.

Sweet home

 Megjötteeeem! Hiányoztam?:D

Egy hétig nem voltam gép közelben, hiányzott is rendesen, kaptam három e-mail címemre összesen 42 mailt, ugye.. fontos ember vagyok:DD De a kedves blog olvasóimat nem felejtettem el, mert addig manuálisan írtam blogot, és most meg is fogom veletek osztani:) Mert tudom hogy olvassátok, nézem a statisztikát:'D Eddig a legtöbb 33 ember volt egy nap:) Thank you so much! Akkor következzenek a várvavárt bejegyzések:

 

2oo9.o8.17.

Megérkeztünk. Reggel 6kor keltünk, és kb 7kor mentünk el. Ricsinek hagytam az ajtaján szeretetcetliket, olyan szövegekkel, hogy 'te puruttya'. :D Reggel ettem egy natúr Activiát. És nem szeretem! Rossz az íze! De legalább van benne bifidusz eszenzisz:'D Indulás után észrevettem, hogy sikeresen otthagytam az egyik táskám xDD Úgyhogy visszamentünk érte. Ahw-.- Most rossz volt átmenni Várpalotán.. Mai program: bevásároltunk, ettünk, szerintem délután megyünk horgászboltba, aztán strandra:] De előtte még megnézzük a bikiniket. Remélem hogy most találok olyat, ami tetszik, mert kiakadok, ha nem találok. Meg anya mutatott itt egy házat, ami eladó. 10-11 milla között van asszem. Szerintem megérné. És akkor lejövünk amikor kedvünk van, meg szülők nélkül lejövünk páran, aztán este irány siófok:)) Aa.. jó lenne! Majd még este írok szerintem, de ha nem, akkor holnap mindenképp. Jajj.. ezt a számot szeretem amit most hallgatok!:) Nem is tudtam hogy megvan! Linkin Park - Leave Out All The Rest (L)

2oo9.o8.18.

Hát tegnap nem jutottunk le a Balcsira. Elmetnünk a kikötőhöz, utána mindenki bealudt xD Este kilenc felé megint elmentünk a kikötőhöz, és ettem egy gyrost >.< Pedig nem akartam(A) Nah kb ennyi volt a tegnapi nap. Ma reggel.. helyett délelött lementünk a strandra, és egy körül mentünk vissza. Ennyi idő alatt is egy csomót barnultam. Bár ennyire még sosem voltam fehér nyáron. Csak most ugye a bikinimnek annyi lett még július elején.. de tegnap azt is vettünk! Piros, fehér, fekete, sárga csíkos. Meg van benne egy pici kék is, de azt hiányolnám belőle. Ő.. ma elemntünk étterembe ebédelni, és megint zabáltam -.-". Kb bálna méretű leszek, ha nem kezdek valamit magammal. Este el akarok menni futni. Ha ma reggel nem is voltam, mert reggel volt:'D Azt tudom, hogy ma még megnézzük apát, mert elment horgászni. Szóval vagy előtte, vagy.. előtte futok :D Meg ma vettünk Cosmopolitant, és abban van torna. Igyekszem mértékkel enni, de ami nem megy, azt ugye ne erőltessük. :)) Gujci szombaton lejön:) Várom már nagyon!:) Megyünk este retro diszkóhajóra :D Aztán majd meglátjuk.. hátha van itt földváron valami disco..:) A Lacííí meg hiányzik. De megígérte hogy év elején megpróbál lenézni a suliba:)) Remélem a munkája engedi:) Jah és vasárnap megyünk haza, hétfőn meg megyek usziba edzésre.. poén lesz, az biztos:D Edzés után meg megyek Gesztesre a Dorkáékhoz, és ott is alszom. Ezt még egyeztetni kell. Őket is olyan rég láttam! Jó, a Norbit nem, mert mikor voltunk az élményfürdőben, exszel, és Dócival, akkor találkoztunk:) De várom már ezeket a napokat.Most habzsolom az életet!:)(L) 

2oo9.o8.19.

Tegnap sem voltam futni.Túl sötét van itt ahhoz, hogy fussak. De ma reggel sem voltam. Rájöttem, hogy a futás nem az én világom. Ugye, anno ezért nem mentem atlétikára. Pedig tudni kéne már rendesen futni, mert a tesitanár nem tart a szemefényének emiatt. Bár lehet hogy azért, mert mindig mindent feladok, ha úgy érzem, hogy nem tudnám megcsinálni. Reggel lementünk a strandra. Úsztam egy kicsit. Na, úszni viszont jó volt. Meg délután is lementünk, és akkor is úsztam, habár akkor már nagyok voltak a hullámok. Az úszást is feladtam még három éve. A táncot is. A tánchoz azóta már visszatértem. Habár a varázsa már nem akkora, mint amikor elkezdtem, de azért nem mondhatom, hogy nem szeretem. Imádok táncolni. Meg nézni a táncosokat. Van benne valami különleges. Mert a néző csak az előadást látja, az előtte való készülődést, izgalmakat, felkészülést, áldozatokat viszont nem. Én tudom hogy mi van a kulisszák mögött. És szerintem aki egyszer átéli ezt, az már nem elégszik meg azzal, hogy csupán csak megnézzen egy előadást. Akkor már hiányzik valami láthatatlan, megfoghatatlan izgalom. Nekem kell ez az érzés. Meg az is, hogy tánc közben tényleg azzá válsz, aki lenni akarsz abban a pillanatban. A külvilág olyankor szépen lassan elcsendesedik. Meghallod a zenét, és akarva akaratlanul elkezdesz mozogni a zene ütemére. Megszűnik a külvilág, egyedül maradsz. A szíveddel. Érzed ahogy a zene elkábít, és akkor mintha extázisba esnél. wááá.. táncolni akarok! Szeptember elején kezdődik megint valamikor.. Várom már nagyon! Holnap lejönnek tesómék a strandra, meg ide hozzánk. A tesóm, a felesége, és az unokaöcsém. Mindjárt éjfél van, sőt az is lehet, hogy már el is múlt. Ők meg valamikor délelőtt jönnek. Öröm lesz felkelni. De megyünk még strandra előtte azthiszem. Mindegy, hoznak testápolót. És ez a lényeg! Hihetetlenül ki van száradva a bőröm, nagyon rossz érzés. Ilyenkor viszket az arcom, és ha megvakarom, akkor mégrosszabb lesz:S De anya nem akar venni, mondván, hogy van vagy öt flakon felbontva. Otthon... És még valami. Nekem hiányzik a szerelem!:S Ahogy az egyik kedvenc sorozatomban megmondta Marshall: "Nem vagyok jó a csajozásban. De jó vagyok a kapcsolatban, jó vagyok Lili pasijaként." [Így jártam anyátokkal] És ezzel én is így vagyok. Nem akarok valaki olyan után futni, akinek igazából nem is kellenék. Lehet hogy kiderülni közben, hogy nekem sem kell ő, csak kitaláltam, ráaggattam valamit, amitől úgy tűnt, hogy nem tudnék nélküle élni. De ilyesféle hibákat úgyis elkövetek. Legalábbis EDDIG mindig sikerült. Ez a pasizás nem nekem való dolog. Ha már van, akkor okés. Lehet ezért ragaszkodtam annyira a régi biztonságos exekhez, mert akkor már nem volt szükség semmi fortélyra. Majd egyszer belejövök:) Most még elvileg ráérek. Csak hiányzik ez a dolog. "Csak önmagunk nélkül nem tudunk élni."

 

Írtam még egyet, de azt nem akarom publikálni. Csak kiírok onnan valamit: "Attól, mert nem beszélsz rólam, még nem vagyok halott, Élek és félek, és egyedül vagyok. Látom, hogy kék az ég, s érzem a szelet, De már semmi sem jó, mint régen veled. Attól, hogy sírok, még nem vagyok gyenge, Élvezed, hogy kínzol, és ebbe halok bele. Szorít az idő, bár tudom, már elkéstem, Egy hónap van még, és meghal bennem Minden. Meghal bennem mindem, és bárcsak én is Meghalnék, Felvágott erekkel az ágyadon feküdnék Te benyitnál csendesen, és észrevennél engem, Így megtudnád, hogy mi voltál nekem!"

Ömm.. szombaton nem mentünk diszkóhajózni, mert rossz volt az idő. Helyette elmentünk Ádival a cukrászdába. Fini sütik hmmm:) Aztán meg egyel alatta lévő koktél teraszra:) A pincér mondta, hogy majd ő elkészíti nekem, ne aggódjak. [Mert nem tudtam választani, aztán rábíztam.] És sárgadinnyés koktélt készített! Nagyon finom volt. És még jól is nézett ki. Rakok is róla ide egy képet a végén. Szóval ennyi volt a nyaralás. Szép volt, jó volt, elég volt. Jöhet a munka.:D Nemáám. Ne jöjjön. De szerdán lesz 24órás úszás, és én fél9kor meg fél12kor fogok úszni:) jólesssz;) Remélem megint berúgunk xD Mint tavaly.. *mmm* :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr231333295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása