HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2009.08.03. 14:53 Doяciιi.

Haunted.. where are you?

Azon a szinten vagyok, hogy nem érdekel senki. Egy időre kivonom magam a forgalomból. Persze nem mindenki számára..

Kiírtam msnre, hogy neírj, mert nem érdekelsz, és úgysem írok vissza. Erre három ember rámír. Értelmezési feladatban megbuktatok. :'D Persze örülök hogy gondoltok rám, és érdekel hogy mi van velem, és nem hagytok szomorkodni. De! E-gye-dül a-ka-rok len-ni egy ki-csit. Nem tudom hogy hogy magyarázzam el, hogy megértsd. Legalábbis nem egyedül. Csak azoktól távol, akikkel mostanában sokat találkozom. Kell egy kis változatosság, mert nem bírom. Hiányoznak a régi barátaim.. A mostaniak is fontosak nagyon, csak.. ilyen vagyok.

Perpillanat az egész nyarat itthon akarom tölteni az normális?:'D Nem,szerintemsem. 

Szóval tegnap előtt meg tegnap voltunk sátrazni. Olyan jóó volt. :) Vonattal mentünk, aztán ott leraktuk a sátrakat, és leheveredtünk a fűben. Meg sütöttünk virslit. És sötétedés után akartunk acitvityzni:'D ésésés.. vizipipáztunk^^ Meg persze van aki részegedett..

A sátrazásról annyit, hogy 9en voltunk, és 9 emberből 5 aludt kinn. Négyen benn aludtunk a lakásban. Vagyis.. nem aludtunk ez a légyeg:D Egész este elvoltunk. Filmet néztünk, neteztünk, hülyéskedtünk.. Persze voltak holtpontok, amikor majdnem mindenki elaludt:D De készítettünk kávét, és mehetett a buli:'D Aztán a Janival reggel 6kor elmentünk focipályára futni. Futottunk 3 kört, meg sétáltunk 2őt. :) Frissítő lett volna, ha előtte alszok is:D Amúgy utálok futni, de akkor jól esett:) Aztán meg felfedeztük a lakást. Welcome kavics xDD meg 'diszkógömb':D

Meg még este, amikor beszélgettünk ketten, és bejött a Jani, hogy "nee.. neitt.. csak anyámék szobájában ne!" xD Tiszta vicces volt:P De lehet hogy az olvasónak, vagyis neked (:D) nem esik le hogy miért, csak ha ott voltál. Mindegy:)

Akkor most jöjjön a feketeleves. Jó hangulatban hazajöttem, a tárolóból akkor jött ki a tesóm. Elkezdtem neki sztorizni, és mikor a végére értem, mondta a rossz hírt: a Mama meghalt. Kb. onnantól kezdve filmszakadás. Megígértem a barátnőmnek hogy átmegyek hozzá, át is mentem, de nem maradtam sokáig. Akkor már kezdett eluralkodni rajtam a fáradság, az álmosság, az éhesség, és a kétségbeesés. Négy az egyben juhhú.

Tovább ezt nem is ragoznám. De azthiszem kijelenthetem, hogy ez életem legrosszabb nyara. Eddig. És remélem ez marad a legrosszabb. De ez ellen szól, hogy szereztem pár barátot, és voltak jó nyári élményeim is.

De ez a hír nálam betette a kaput. Eddig sem volt a legkönnyebb nyaram, de ugye milyen lenne az élet kihívások nélkül. Unalmas.

És az a legrosszabb, hogy most legjobban egy olyan ember hiányzik, akinek nem szabadna hogy hiányozzon. Tegnap akartam vele beszélni, csak gondolom megint dolgozott, vagy már aludt. Vagy csak élvezte az új barátnője jelenlétét és azért nem írt. (?) Akkor abban a pillanatban arra vágytam, hogy itt legyen, és átöleljen. Tudom hogy nem lehet. Csak jó lenne. De megnyugtat a tudat, hogy vele álmodtam, és álmomban megtette ezt..

írj. hívj. bármit.. keell..

                    ____________________________________________________

"Louder, louder
The voices in my head
Whispers taunting
All the things you said
Faster the days go by and I'm still
Stuck in this moment of wanting you here
Time
In the blink of an eye
You held my hand, you held me tight
Now you're gone
And I'm still crying
Shocked, broken
I'm dying inside..

Where are you?
I need you
Don't leave me here on my own
Speak to me
Be near me
I can't survive unless I know you're with me"

 

"Hangosabb, hangosabb
A hangok a fejemben
A suttogások gúnyolódnak
Minden amit mondtál
A napok gyorsabban telnek el és én még
Beleragadtam ebbe a percbe, amikor rád vártam itt
Idő... Egy pislogás egy szemben
Fogod a kezem, erősen fogsz
Most eltűntél és én még mindig sírok
Sokkolt, összetört, meghaltam belül..

Hol vagy
Szükségem van rád
Ne hagyj itt egyedül
Beszélj hozzám
Legyél a közelemben
Nem élem túl ha nem tudom, hogy itt vagy velem"

_______________________________________________________________

 

https://www.youtube.com/watch?v=YI3WuKKXY3I

/fenti szöveg van benne/

https://www.youtube.com/watch?v=VCEc1u3SIYM

/Sosem akartam hogy ez a zene igaz legyen, és mégis az lett.. a szöveg.. és a klip.. de legalább fekete esküvői ruha is van benne.. amilyet én szeretnék*.*/

 

..my silly old bear..

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr291286138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása