HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2009.07.30. 15:18 Doяciιi.

This is the life.

Tegnap beírtam a nevemet Googlen. És kidobta, hogy nyertem egy vezeték nélküli egeret. A vicc benne az, hogy pontosan 2008. december  9-én kelt az a bejegyzés.. Szóval tegnap írtam egy e-mailt az elérhetőségeimmel, mert ugye reménykedtem, hogy majdnem nyolc hónap az még nem késő.. És nem! Mert ma mehetek átvenni a jutalmamat a 24óra szerkesztőségében. :) Majd beszúrok egy képet az új szerzeményemről. :)

Ma nagy elszántsággal keltem. Elhatároztam, hogy ha törik, ha szakad, holnap elmegyek a tatai Light Centerbe, egy jó kis szingli bulira. [Ez a neve] Abból áll, hogy minden lánynak adnak egy lakatot, és minden fiúnak egy kulcsot. És meg kell találni a lakatba való kulcsot. :) Érdekes lesz. És mivel már 8 napja szingli vagyok, így jól jön ez a party. Már csak rá kell beszélnem a szüleim. Remélem mehetek. Úgy szeretnéék. *.*

Amúgy még mindig nem találom, hogy hol lehet design-t készíteni. Vagyis az megvan, hogy hol vannak az alapértelmezettek, csak én egyedit szeretnék. :) 

Írnom kéne magamról egy kis bemutatkozót, hogy aki esetleg elolvasná, tudja hogy körülbelül milyen ember vagyok.. egy vadállat! ...:) vicceltem. Nah szóval majd készülök egy kis bemutatkozóval, holnap szerintem leírom.

És most megyek az egeremért.:D Lehet hogy később még írok a mai nap folyamán.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr361277799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása