HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2009.07.29. 10:56 Doяciιi.

Egy kis mese..

10:56

"Csalódás: tudod, hogy irgalmatlanul csalódni fogsz valakiben. Mégis hagyod odáig fajulni a helyzetet, hogy tényleg csalódhass egy feneketlent."

"Csak sikítani akarok és lazítani, Felemelni a kezeimet és had menjen. Elfelejteni mindent és elszökni, Zuhanni akarok és elengedni magam, Annyira nevetni, hogy piszkosul fájjon, Elfelejteni mindent és elszökni!"

"Azt hittem ismerlek, de azt hiszem, könnyebb az igazság helyett azt látni, amit akarunk."

"Nehéz dolog mosolyt színlelni, miközben úgy érzed, hogy darabokra hullsz."

 

 

Összeszedtem pár idézetet, ami a most lévő érzéseimet foglalja össze. Igen, ez vagyok én. Egy lány, akinek összetörték a szívét, és most még nagyon fáj neki. 

Mindennapos eset.

Felidézem magamban azt a napot, amelyiken utoljára láttam. Pont ma volt egy hete. Átmentem hozzá, ahogy mindig is tettem. Filmet néztünk jól éreztük magunkat. Minden olyan normálisnak tűnt, de mégsem volt ugyan olyan. Ha nem kérdezem meg.. akkor még mindig együtt vagyunk. De megkérdeztem. Megcsalt, és abban a pillanatban amelyikben megtudtam, elmentem onnan. Soha többé nem akarok oda visszamenni. Akkor dühös voltam. És felszabadult. Azóta eltelt egy hét, és rá kellett jönnöm, hogy a felejtés mégsem olyan egyszerű. Mert hiányzik. Pontosítva nem is ő hiányzik, hanem az ölelése, a mosolya, az érzések. Ha visszakaphatnám azt az embert aki ő volt egy évvel ezelött. Csak sajnos az emberek változnak.

De nem akarom hogy ez az érzés eluralkodjon rajtam. Érzem, hogy van erőm kűzdeni ellene.  De ha nem akarok? Azon gondolkodom, hogy hol vannak a barátaim. Közel. Mellettem állnak, de vannak olyanok is, akik még nem tudják mi történt. Pedig nagyon szeretem őket. De mind ketten messze vannak. 

Ma van Flóra névnap, úgyhogy az egyik legjobb barátnőmnek Boldog Névnapot!^^

Szerintem így ennyi elég lesz délelöttre. Egy mondat kering a fejemben, és ez ez: "Ami nem öl meg, az megerősít."

13:56

Most jutottam el arra a pontra, hogy már fizikailag fáj..
mintha valami fullasztana

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr631275231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása