HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2009.11.13. 13:39 Doяciιi.

Anti Fitness Club - Ártatlan szikra dalszöveg ( Lélekzet )

Anti Fitness Club - Ártatlan szikra

Bárcsak újra kezdhetném
Bárcsak megfordíthatnám
Sorsom kerekét
Még bennem él mi neked már a múlt
Szívem megnyugvásra várt
De a lárma nem halkul

Ajtód kulcsra zártad, kint rekedtem én
Bár oly messze vagy egyre csak hátrébb lépsz
Csak hogy fájjon még

Egy ártatlan szikra, mi mindent porig éget
És a híd mi köztünk épült, most már el sem ér téged
Kire minden titkom bíztam, kiért volt értelme élnem
Hátat fordít szó nélkül itt hagy, megannyi fájó emlékkel

Eddig minden rendben volt
Hittem végre megtalált
Az a fény az álmomból
Most mégis könnyem áztat el
Hisz megrémít a távolság
S ha hívlak nem felelsz

Ajtód kulcsra zártad, kint rekedtem én
Bár oly messze vagy egyre csak hátrébb lépsz
Csak hogy fájjon még

Egy ártatlan szikra, mi mindent porig éget
És a híd mi köztünk épült, most már el sem ér téged
Kire minden titkom bíztam, kiért volt értelme élnem
Hátat fordít szó nélkül itt hagy, megannyi fájó emlékkel

Nézz rám, így nem múlhat el!
Már bánom, nem hagytam hogy lásd
Mily gyorsan olvad szét
Szemeid lángjától az a kőbe vésett büszkeség
Már annyi versem szól hozzád
Már attól félek mit sem ér
Telnek napjaim, csak gyűlnek még
S nem ülsz mellém

Rossz álom tán..
Kérlek kelts fel hát!
Folyton hátrálsz hogy fájjon még!

Egy ártatlan szikra, mi mindent porig éget
És a híd mi köztünk épült, most már el sem ér téged
Kire minden titkom bíztam, kiért volt értelme élnem
Hátat fordít szó nélkül itt hagy, megannyi fájó emlékkel

Rossz álom tán..

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr971522416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása