HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2009.11.11. 16:23 Doяciιi.

AntiFitness 2.0

Hú hát én is végre 17 lettem.:) Volt pénteken egy Afc koncert. Nem mentem pedig szerettem volna.. Nos, mindegy. Kíváncsian körülnéztem, hátha van valami koncert-féle videó, amiben esetleg megörökítették a zenéket. De jobbat találtam. Youtube-on az Angyal, és a Hetedik c. számot az új LéleKzet albumról. Rögtön le is szedtem onnan. :) Úgyhogy mostmár van két számom. De a CD-t lehet megveszem, de az még a jövő zenéje. Na hol is akarok kikötni. Megint leírtam a dalszöveget, és megosztom veletek is, és miután végeztem és sikeresen leírtam felbaktatok a zeneszöveg.hu-ra hogy ott is közzé tegyem. :) Én már rongyosra hallgattam. Na szóval akkor jöjjön először is:

Anti Fitness Club - Angyal

Indulok, hisz alig van még múltam tán
Rohanok, ha mindenki hátrál
Az ismeretlen táj
Így a jó, ha kacsint rám a mély
Zuhanok, majd szárnyaim bontva ringat a szél
S hajnalban hazakísér

Ref.
Egy angyal fentről még vigyáz rám
Meg szól néha: miért hibáztál?
De a földről felsegít, majd új utakra hív

Száz veszély, száz láthatatlan csapdát rejt
De vérem húz, a tűzön át vezet
El mégsem éghetek
Bárki volt ki eltervezte tönkretesz
Megbukott egy perc alatt s többé fel sem kelt
Hisz érzem ez jár

Ref.

Borult felhők gyűlnek felém
Mert a közelben mindig van menedék
Szívem új most olvadt el
Hogy tovább éltessen

Ref. 2×

És a másik:

Anti Fitness Club - Hetedik 

Emlékszem arra a napra, tisztán él bennem
Mintha tegnap történt volna
Ütköztünk lenn a téren, másnap már tettre készen
Az a néhány hang megszólalt, nem néztünk soha hátra
Ez ettől volt szép

Hetedik éve hogy belül itt érzem
Azt amire nincs szó
Hetedik éve hogy szakad a húr
A basszus a dob nem halkul
Hetedik éve hogy csakis ez éltet
Senki sem állíthat meg minket
Ez a pár akkord, ez ami ad még hitet

Ha hangos volt elzavartak
Beszóltunk megtakartak
Együtt jóban-bajban
Nem volt más, még magasabbra, följebb tartottuk harmadik ujjunk
Mindenki látta mi nem is erre a világra valók voltunk
De volt célunk volt egy álmunk helyünket megtaláltuk
A porban füstben zajban a sorstól kaptunk szárnyakat
Ijesztő magasságban szartunk a nagyvilágra
Ez ettől volt szép (ez ettől volt szép)

Ref.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr891518147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása