HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2009.10.05. 16:09 Doяciιi.

Louder, louder the voices in my head..

Húú annyira szeretem a szerelőket, hogy az valami csuda. :D

Még valamikor írtam hogy nem jó a telefonom. (Lg Shine) Visszanézem mikor írtam. Megvan. Szeptember 14-én. Szóval lassan egy hónapja. Vissza vittük. A probléma: ha lehúzom usbről akkor nem találja a hálózatot (egyáltalán nem, és még hálozatot sem enged választani), a fülessel nem lehet normálisan zenét hallgatni. Oké. Két hete vissza kaptam, azt mondták hogy megcsinálták. Most már volt térerő. :'D De a zenét még mindig nem lehet vele normálisan hallgatni. Plusz!! A fülhallgatót kicserélték, és az amivel lehet ott váltogatni a zenét, elromlott. Hozzá teszem, eddig semmi baja nem volt. Éljen, negyed órára vissza kaptam, és megint vihettük vissza. Ma megint megkaptam. :) Egy hét 'szerelés' után. Képesek voltak leírni, hogy hibát nem észleltek! De érdekes módon most már tudtam váltogatni a zenét. Aki ott volt a pultba még ő is meglepődött hogy mi az hogy nem érzékeltek semmit, hiszen amikor vissza vittem, akkor ő állapította meg, hogy tényleg nem jó. Mindegy. Örültem hogy végre jó, haza jöttünk. Na, hallgassunk zenét! Itt a bibi. Hogy zenét még mindig nem lehet vele normálisan hallgatni. Hallom ahogy kezdődik a zene, aztán egyszer csak.. megszólalna az énekes, de a telefon ezt nem engedi. Valamiért az olyan hangot nem lehet vele hallani. Nagyon eltorzul, 'elmosódik'. Valamint egy-két zenét full hangerőn csendes(!) szobában alig lehet hallani. Fülessel. De nem a fülessel van a baj még mindig, hanem a csatlakozóval. Még mindig. És még mielőtt hozzátennétek hogy hülye vagyok, megmondom: a zenével sincs baj. Lehúzom a fülest, és a hangszórón keresztül rendesen szól. Ezzel most szépen leírták magukat a szerelők. És ezért kapnak ők pénzt?!

Még valami. Tesóm mondta hogy van valami olyasmi, hogy ha letellik az egy hónap, hogy még mindig rossz (vagy szervízben van) akkor lehet kérni egy új telefont. Kicsit karcos, de nekem így is jó lenne, mert nagyon sokat hallgatnék még rajta zenét..

 

Naaa.. most olvasom hogy valaki sokkal rosszabbul járt.. beszúrom ide, tanulságos picit:

Hol is élünk mi?


Történt pedig az eset valahol az Európai Unió egy távoli szegletében,
Budapesten.

Másfél éve, külföldön, de ott is drága pénzért vásárolt Fujifilm S2 Pro
fényképezőgépem egyszer csak, minden átmenet vagy előzmény nélkül, nem
akart működni. Fekete képkockákat rögzített, semmi mást. Gondoltam tehát
egy nagyot és elvittem a Fujifilm Magyarország által ajánlott
szakszervizbe, ahol annak rendje és módja szerint átvették.

Néhány nap elteltével fel is hívtak, hogy a készülékben elromlott a CCD,

így ki kell cserélni az alaplappal együtt, az alkatrész költsége ily
módon potom 300.600,-Ft, vajon kérem-e a javítást. Minthogy a
konkurenciánál ennyi pénzből kijön másfél darab vadonat új fényképezőgép,
garanciával, nos, inkább nem kértem a javítást és szomorú szívvel vettem -
töredékáron - egy új Nikon fényképezőgépet.

Azonban egy barátom rákérdezett, hogy típushiba-e ez a CCD-elhalálozás a

Fuji S2 Pro gépeknél, mert azt látja, hogy külföldi internetes fórumokon
sokan panaszkodnak erre. Belevetettem tehát magamat a szörfölésbe és több
tucat hosszászóláson keresztül azt olvastam, hogy bizonyos szériaszámú
gépek sorra meghaltak, ugyanezzel a "fekete CCD" hibával. A fórumozók Los
Angeles-től, Düsseldorfon át Szingapúrig arról számoltak be, hogy bevitték
a gépet a helyi Fuji márkaszervizbe, ahol garanciaidőn túl is ingyen
cserélték a hibás CCD-t, lévén a problémát jól ismeri a gyártó.

Felhívtam tehát a budapesti szervizként megbízott kft-t, hogy mit is
olvastam, tudnak-e segíteni, tudnak-e netán kérni ők is Fujtól ingyen
alkatrészt stb. Nos, a válasz a következő volt: "ilyen szériahiba nincs,
mert mi még nem találkoztunk vele. " Továbba: "Nem érdekes, hogy mi van a
világon, mi Magyarországon élünk." Amikor megemlítettem, hogy megkérdezem,
mi a Fuji véleménye, csak azt a választ kaptam: "Hívjon akit akar, vigye
javíttatni oda, ahova csak akarja."

Ezek után felhívtam a Fujifilm Magyarországot, és elmeséltem nekik a
történetet. Típushibáról ők sem tudtak, de udvariasan megígérték, hogy ha
elküldöm nekik néhány vonatkozó fórum internetcímét, megkérdezik majd
Japánban. Ugyanakkor arra is felhívták a figyelmemet, hogy csak akkor
végez garanciális javítást a szerviz, ha a gépet Magyarországon
vásároltam. Nos, úgy látszik, lassan két hete nem kapnak választ Japánból.

Felhívtam tehát a Fujifilm Ausztriát és megkérdeztem őket is. Először
megkérdezték, hogy hol vettem a gépet és mikor, majd azt mondták, ugyan a
Fujifilm Németország lenne illetékes, de nem gond, ha nem tudom
Németországba vinni, meg tudják oldani akár garanciában is a javítást,
merthogy a második évben a Fuji vállal világgaranciát. De ha már a
részleteknél tartottunk, megkérdezték, mi a hibajelenség. Mondtam, minden
kép fekete. Erre hallom a választ: "ismerjük ezt a hibát, ezt akár
garancia nélkül is ingyen javítja a Fujifilm, csak sajnos várni kell 3-6
hetet, mire megjön az alkatrész."

Ezután elmentem a gépért Zuglóba. Ott megtudtam, a gépemet nem tudom
elvinni, minthogy nincs összeszerelve. "Azt megbeszéltük, hogy nem kéri a
javítást és elviszi a gépet, de azt nem, hogy már jöhet is érte, és hogy
összeszereljük." Ezen kívül megtudtam még, hogy "frusztrált vagyok, és
hogy idehaza azok a szabályok vannak érvényben, amik itt érvényben vannak,
és amúgyis ők képviselnek egy márkát, de nem tudnak mit tenni, ha egyszer
nem ők a garanciavállalók stb stb.


Rákövetkező hétfőn tehát visszamentem és elhoztam a végre összeszerelt
gépet, a kedd reggelt pedig már a bécsi Fujifilm szervizben kezdtem, ahol
nagyon udvariasan átvették a gépet, a munkalapra ráírták, hogy "schwarz CCD
Problem", és megkérdezték, ha készen van a gép, feladják-e postán vagy
elmegyek érte ismét Bécsbe. Végiggondolva, hogy a postán a Shell
Smartkártyám sem érkezett meg, bár valaki lezabálta róla a pontokat
mindenféle McDonald"s éttermekben étkezve, inkább ez utóbbi megoldást
választottam. Még megtankoltunk egy kis olcsó osztrák dízellel, vettünk
olcsó osztrák tejet és kenyeret, olcsó francia sajtot továbbá olcsó
osztrák Pampers pelenkát és olcsó osztrák WC-papírt, majd hazajöttünk,
lévén mi itt élünk, Magyarországon.

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr261429333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vivii. 2009.10.06. 07:38:56

hát ez azért... nekem is volt egy hasonló eset pár éve egy mp3 lejátszóval, de az nem volt ennyire komplikált. durva...
Egyébként eddigi legjobb válaszásom telefonilag egy samsung volt, még midnig azt használom, ugyan betörtem ügyesen a képernyőjét mert a zsebemben volt és nekimentem a pad sarkának, de azért még mindig szeretem, mert én mindig zenét hallgatok, és nem merül le két nap után ha 3 órát hallgatom. Minden busz utat, sétát végig hallgatok, és csak egy hét múlva kell töltenem. És jó sok szám fér rá. Szeretem, de azért nem vonom meg h kapjak egy újat :D
Sok sikert a telefonodhoz ;)

vivii. 2009.10.06. 08:43:02

szija, szeretnélek meghívni a blogomba, mint blogtárs =)
válaszolj a chatemben lécci, gyorsabb.

www.mistery.blog.u

vivii. 2009.10.06. 18:25:53

szija, persze segítek, felveszel msn-re? ott gyorsabb meg egyszerűbb elmagyarázni :D

p.vivien95@freemail.hu
süti beállítások módosítása