HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2009.10.14. 22:32 Doяciιi.

Ősz van.. 2oo7 ősze.. vagy 2oo9-é?

Na. Illik pár sort írnom, ha már ilyen szép napunk van ma. Borongós őszi nap, amikor 2 fok van, és mindenki majd' megfagy. Na igen. Pontosan két évvel ezelőtt is ilyen volt ez a nap. De mégsem ugyanolyan. Akkor történt valami. Ami még a mostani életemre is kihatással van. Bármennyire is nem akarom, ez így van. Két évvel ezelőtt ilyen hidegben talán nem fáztam ennyire, mert belül valami melegített. Nem mondhatom azt hogy megbántam. Mert ha nem történt volna semmi, akkor most teljesen más lennék, és talán nem írnék ide sem semmit. Sőt akkor talán még blogom sem lenne. 
És hogy miről is beszélek?
Két évvel ezelőtt jöttem össze vele. Kielemezve a két évet rájöttem, hogy abból legalább egy, (ha nem több) szenvedés volt. Mégpedig miatta. Már megtanultam ezzel élni. Már nem fáj..

Nem akarok most semmi konkrétat mondani, úgy néz ki, hogy nemsokára megint elkezd belül melegíteni valami. Nem csak engem. De erről többet tényleg nem. Ha úgy lesz ahogy én akartam akkor úgyis leírom, ha nem úgy történt, akkor meg szót sem érdemel.. :) Jóccakát.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr261450889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása