HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2009.08.16. 15:14 Doяciιi.

Két sor.

heyho emberek.

nemtudok mit írni, fel vagyok most háborodva, azon kívűl isssszonyúan jó kedvem van, csak fáj a hasam. Lehet nem kellett volna a reggelt úgy kezdeni, hogy 2 szalámis mustáros szendvics, rá egy danonpuding, rá egy szelet dobostorta, egy kis kávé, és még egy kis chips...:'D Dehát bulivan:D Jó volt a tegnapi stégparty:)) Mióta hazajöttem, a vizet vedelem. Anya beszól: "A sok pia kívánja a vizet?" Mondtam.: aha igen:'D És olyan jóóó volt megfürdeni végre:DD Jah és nem sokat aludtunk:D Mennyit is? ... *hatásszünet* ... 4 felé aludtunk el, és őő először 8 felé keltünk? vagy 9? Mindegy is, nekem kevés ez az alvásmennyiség:D De estig kibírom alvásd nélkül:) mostmár menni fog:D Amikor mentünk sátrazni, akkor nehezebb volt 31 órát ébren maradni asszem. De kezdek belelendülni az iparba.:D Holnap megyünk Balaton hová is? Megint szünetel az agyam:D Jah, megvan. Földvár. Aztán szombaton megyünk bulizni Ádííval. [úgy értem köcsög.] :'DD Azta mennyit tud pofázni a kezem. Hihhhetetlen. Tegnap ki akartam menni a jubiba versenyre. mert most még dunaújvárosból is jöttek bmx meg mtb versenyre, de valahogy nem jutottam el odáig. Majd szeptemberben asszem lesz még. vagy valamikor. Aah. Lady Gaga férfi lenne? ugyan, ne röhögtessetek már:'D pedig a hotdog.hu-n fennvan. Mindenesetre érdekes. Témaváltás:D Voltunk tegnap előtt asszem [kissé összefolynak a napok:D] azon az iris dancen. Sztepptáncon. Nem volt rossz, csak.. mindegy hagyjuk, a magyar szervezés is a legjobb:') Szal jó volt.. Hú mit írjak még. Amúgy kb két sort akartam írni:) De mostmár mindegy. Azthiszem mára megszűnök. Megpróbálok írni még mielőtt elmegyek. Ha nem írnék, akkor majd 24-25e között vagy után írok. Addig is jó nyaralást nekem.^^ Meg mindenkinek aki épp nyaral, vagy fog még, és jó pihenést azoknak akik otthon punnyadnak és olvasság az unalmas blogomat:'D

pusziiii

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr801313060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása