HTML

Dumabubi

Dorina's blog

Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.

2009.08.10. 21:43 Doяciιi.

ujujujj

Először is: bocsi Krisztián, hogy nem írtam vissza. De holnap úgyis beszélünk:)

Ma voltunk erre-arra, vettünk tapétát.. világoskéket, tesóm szobájába. Szerintem nem olyan rossz. De azért az enyém ne olyan legyen xD Nekem lila kell:) Meg voltunk vásárolni, kaptam egy annyira jóó deszkás cipőt! Imááádom:) Lila :DDD [És kurvára nem érdekel hogy fiús-e vagy nem. Mert ez Dorina style(Y)]

Jah, és voltunk tesóméknál, és arról beszéltünk, hogy kinek mi kell a mama házából. Azért így vicces, hogy a mama lánya ahogy kiléptünk a temetőajtón a temetés után, már szervezkedett hogy majd ő mindent elad. Meg egy kicsit bántó hogy alig halt meg, de már mindenki a cuccát lesi-.- Nekem elég az emlék, meg amit még tőle kaptam.(L) A halála előtt pár nappal levettem a gyűrűimet, [az egyiket tőle kaptam] és azóta.. valahogy nem tudtam még felvenni..

Ésőő.. karkötőt készítek:) máá'megin'.. ha kér valaki szóljon! Viszont mostmár nem ingyen csinálom, abban nincs semmi haszon.:) De szóljatok bátran, hátha kivételt teszek!:D

Jah, és láttam egy pillangós nyakláncot, ami nekem kell! A Takko-ban 1490.- Sajnos nem éri meg az árát. Még egy ezresért talán, de így? Mindegy, mutatok róla képet:)

 

 

 

 

Eljön egy pillanat az életedben, amikor rájössz, hogy ki az, aki igazán számít; hogy ki az, aki sosem számított; ki az, aki többé nem fog és ki az, aki mindig is számítani fog.. ezért ne aggódj azok miatt, akik már a múltad részei: megvan az oka annak, hogy a jövődben ők miért nem szerepelnek

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://citrom-shake.blog.hu/api/trackback/id/tr551301505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása